نوع فایل:power point قابل ویرایش:70 اسلاید قسمتی از اسلایدها: ایده اصلی استراتژی این است که قوت خود بر علیه رقیب را بر نقاط ضعف نسبی او متمرکز کنیم. بروس هندرسون نقاط قوت ، عبارتند از منابع ، مهارت ها یا مزیت هایی که یک موسسه نسبت به رقبا و نیازهای بازارهایی که در آنها کار می کند ، داراست . قوت ها شایستگی های متمایزی هستند که مزیت مقایسه ای و رقابتی موسسه را در بازار شکل می دهند. نقاط قوت را بطور کلی می توان موقعیت های موثرتر و بهره ورتر یک سازمان نسبت به رقبا دانست . دارا بودن منابع قوی مالی برخورداری از تصویر ذهنی مناسب در اذهان فهرست مطالب واسلایدها: بررسی عوامل داخلی فرایند بررسی عوامل داخلی تحلیل عوامل داخلی(IFE) (Internal Factor Evaluation) روش SWOT ماتریس رشد و سهم بازار (ماتریس (BCG ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک space ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی( QSPM) quantitative strategic planning matrix ...
پاورپوینت